Onsdag den 6:e Oktober 2010

Ha den äran till Svärdis och Robin som fyller idag. =)

Varit grymt jävla trött idag. Vet inte varför, brukar inte vara det men idag var det extremt.
Följde med Anna till ikano, hon skulle köpa sig en ny mobiltelefon, och så blev det också. =)
Annars idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Bara chillat.
Gick hem till Ewa och kollade på Kungarna av tylösand med klint sen hem igen.
I morgon ska jag hem till Johanna och fika och umgås. Ska även prata lite med Dennis :P
Nu blev ni nyfikna va? :P Hahha:P
Sen har inget mer planerat. Får se vad resten av veckan säger.
Min kropp är inte helt återställd från igår men helt klart bättre.
Jag ska åka till Falkenberg snart och hälsa på lilla Mallan brallan. =)
Vi pratade lite om det förut på msn och så fick det bli. Ska bara boka in när. Då blire en tripp till Ullared också. Självfallet :D Julklappar!!!! :D
Nae nu ska jag sova.
Peace Out!     /Elin*


Kommentarer
Postat av: sundarii

Men hallå, skaffade sig Anna inte en ny mobil i somras då hennes blev kvarglömd på rese?



2010-10-07 @ 18:42:04
Postat av: Elin

Helt rätt. Men det blev utgångsdatum på den :P

2010-10-07 @ 18:43:17
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0