Måndag den 25:e Oktober 2010

Okej... Så här det va. Igår var det 2 månader kvar till Julafton.
Stressad? JAAAA! köpt juklappar? NEEEEJ!!! Kommer du hinna? HOPPAS!!
Får lite panik när alla tankar om julklappar kommer.
Älskar snö och allt mysigt alltså. God mat, tända ljus överallt och allt luktar så gott från både maten och allt mummsigt. Älskar mys.
Men när det kommer till julklappar så blir ja stressad.
Jag älskar också att slå in julklappar. Typ därför jag köper så jävla mycket klappar :P

Nu är min bussresa till Stockholm bokad iaf. På onsdag förmiddag åker jag och kommer hem runt 22.30 på kvällen. Suger lite men lätt värt det. Tråkigt att behöva åka själv och vill ju inte konka med mig datorn på bussen men de kanske blir så iaf. Hehe :P
Skulle ringa min handläggare på AMS idag med. Men nahe då va han på semester. Va fan, SEMESTER nu lr?
Hejjah dom!

Inatt kollade jag på alla avsnitt av Mysteriet På Greveholm. Så jävla VÄL. :D
Sen förut idag kollade jag på Adam och Eva. Fyra födelsedagar och ett fiasko :P VÄL :P
Nu blire tv sen sova. Upp skapligt i morgon så ja inte somnar så sent i morgon och är så trött på onsdag. =)

Peace Out!    /Elin*


Kommentarer
Postat av: sundarii

Mysteriet På Greveholm???????? Åh, det var länge sen man såg det! Det är solklart den bästa julkalender som sänds! Och du! Jag har till och med haft dataspelet! Naw. Haha.



Släng med dig datorn, du kommer tacka dig själv sen när du väl åkt den där långa resan ;)



2010-10-26 @ 16:30:49
Postat av: Elin

Absolut. Helt klart den bästa julklandern någonsin.

Haha å fan. Fanns det alltså? :P



Haha aa de lutar åt det :P

2010-10-26 @ 20:07:39
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0