Lördag den 30:e Oktober 2010

Igår blev det krogen med trevligt sällskap. =)
Idag blir det firande av min pappa som fyller år i morgon.
Sen ikväll blir det att fixa det sista med Linas present som ska firas i morgon.
Damen hade ju tänkt att fylla 20 på måndag :P
Så hela dagen och kvällen är fullt upp. =)

Jag blir orolig och nervös. Magkramperna i magen försvinner inte.

Veckan har rullat på. I onsdags var jag i Stockholm angående jobbet på Viking Line.
Det ser ljust ut. Jag är inskriven hos dom som vikarie så nu kan dom ringa när som helst och då måste jag åka till Stockholm för att jobba. :D LOVE IT! <3
Snart kommer min underbara vän Johanna Persson som betyder mer än världen för mig! <3
 

Peace Out!     /Elin*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0