Fredag den 1:e Oktober 2010

Fy på mig... Jag uppdaterar dåligt enligt vissa :P
Första Oktober idag då. Snart närmar sig vintern och snön.
Om jag själv får tycka så tycker jag om vintern. Jag gillart skarpt =) Tycker de är grymt mysigt med kallt och massa snö =) Jaa jag vet jag är knäpp men de är ja det ;)
Sen kan det ju också va så att ja längtar tills Johanna och Dennis bebis kommer också :D
Som är elak mot mig. Så fort jag inte är med så ska hon sparka och röra sig för fullt i magen, men så fort ja kommer i närheten så är hon HELT stilla! De gillar vi inte hehe :P
Jag säger hon för att jag har sagt att det blir en flicka. Från första början har ja sagt att det blir en tjej så dä så :D
Så nu jävlar får ni se till att det blir så också haha :P
I onsdags va ja med Emma när hon skulle klippa sig. Från att ha hår långt under brösten till att raka sig på sidorna och ha en toffs där bak blev riktigt snyggt. Hon passar i det. Jag var lite skeptiskt mot det först men nu så passar hon kanon bra i det =) Jag var mer nervös än henne haha :P Jag satt brevid och fotade henne :P
Annars har veckan bara rullat på. Haft en del att fixa och göra.
Ikväll har jag suttit hemma hos Emma hela kvällen, riktigt mysigt.
Intog hennes säng och kollat idol och film sen kollar i massa frisörtidningar.
Finns grymt mycket snygga frisyrer faktiskt. Men jag har inte tjockt hår så vågar inte klippa av mig det :P
Det sägs ju att dom som är tunnhåriga passar i långt hår och dom med tjockt passar i korta frisyrer =)
Tycker Johanna passar enormt bra i sin frilla. (Hon har tjockt och kort hår) =)
Annars i helgen blir det lugnt. Ska besöka mormors grav på söndag.
Fick en guldkedja av mamma idag som mormor haft på sig sen MÅÅÅÅÅNGA år tillbaka.
Nu blire lite tv sen sova.

Peace Out!    /Elin*


SAKNAR DIG MASSOR EVO!! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ser dock inte fram emot kylan.. De ska bli ännu kallare än förra vintern. Tydligen ska denna vinter bli kallare än på över 100 år, och när jag fick redo på de tänkte jag direkt på alla stackars bebis som kommer födas och inte få gå ut i kylan för att de blir för kallt. Och på alla mammor som måste klä sig i en jävla massa extra tröjor för att inte få mjölkstockning. De gör nått så grymt ont.. Känner mig nästan glad över att Linnéa blivit så stor nu att man slipper de där Haha.. Vinter bebisar i all ära:) Bella är vinterbebis, men fy så jobbigt med kylan.. :)

2010-10-02 @ 02:50:41
URL: http://mulllis.blogg.se/
Postat av: Elin

på så sätt kan de va jobbigt. men jag tycke ändå de är mysigt. =)

2010-10-02 @ 13:37:51
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh Evo! Saknar den pojken massa <3. Du att det är inte bara du som läägtar tills bebis kommer =). Jag vill ha januari nu =D Hihi.. Love you gumms<3

2010-10-02 @ 16:22:14
URL: http://beestrong.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag vill bara krama sönder Evo! Saknar han som faan alltså<3 Hihi aa nu får januari allt ta och komma så jag får mysa massor med BEBIS! :D <3

Love You To Honney<3

2010-10-02 @ 16:40:55
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0