Torsdag den 25:e November 2010

Haha va fan!!! Ja höll precis på att skriva torsdag den 25:e Juli!! WTF! Hahahah :P
Eeeh neeeej, lite fel.
Fy vad jag har vart hurtig och duktig idag.
Gick upp 8.30. Hoppa in i en dusch, käkade frulle sen drog jag ner till stan. Va där vid 11.
Försköte få tag på Emma som skulle föjlt med men inte vaknade hon.
Vid halv 2 ringer tycker damen de är dags att vakna och ringa mig :P
Så hon möter mig på stan vid halv 3. Då har jag gått själv sen 11.
Men de va faktiskt skönt med lite egen tid =)
Köpt massa julklappar idag och lite saker till mig själv =)
Tänkte slänga upp lite bilder och uppdatera er lite om vad som händer fast i bilder =)
Sen blev det hem, slänga av allt jag köpte på stan sen vidare till Ikano för fortsättning.
Fick skjuts hem av bäste bror Rille =)
Väl hemma träffade jag Johanna <3
Vi pratade massor hemma hos hennes syster. =)
Nu ska jag sova. Får fixa bilderna i morgon =)

Peace Out!      /Elin*

Kommentarer
Postat av: sundarii

Juli? Åh, snacka om vilken underbar datum det skulle vara JUST NU! ;)

2010-11-26 @ 10:51:08
Postat av: Elin

Haha nää :P jag vill ha julafton och nyår först. Sen får det gärna va sommar igen =)

2010-11-26 @ 22:15:44
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0