Torsdag den 11:e November 2010

Haha kul att jag verkligen måste KOLLA så jag skriver rätt i rubriken :P

Igår blev det lugnt. På kvällen åkte ja lite bil med Sara och Chribbe och alla andra.
Blev att sladda lite =) KUUL! :D
Igår blev jag tippsad om jag skulle göra en SE OCH HÖR tidning i Skäggetorp :P
Alltså skriva om allt som händer i Skäggetorp Hahaha :P
Skulle inte vara speciellt svårt men jag dissa den ideen ganska fort för jag vill gärna ha kvar mina vänner =)
Jag kanske skulle börja en egen skvaller tidning fast bland annat folk? Och inte mina vänner.
Vad skulle ni vilja veta mer om?
Tycks om det?


Peace Out!      /Elin


Kommentarer
Postat av: Anna

Ibland har tanken slagit mig också. Man kanske skulle göra en GossipGirl ;) Näe, det folk berättar stannar hos dom de berättar för men man är ju alltid nyfiken. Jag har Goggo, hon är min skvallertant i Falkenberg :)

2010-11-11 @ 11:33:28
URL: http://cervix.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha jag menar det :P Skulle säkert tjäna påt men fan va ovänner du får så då blev det inte värt det mer.

=)

2010-11-11 @ 13:16:11
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0