Torsdag den 11:e November 2010

Sitter och kollar på massa roliga klipp på Youtube.
Nått som jag tycker är så jävla roligt är när folk slår sig :P HAHAHA
Jag kan skratta hur mycket som helst. Det är lika dant när jag slår mig :P
Skadeglädjen är den bästa glädjen! That´s It! =)
Så bara för det så tänker jag ge er ett klipp =)
Räkna inte med att det är roligt för jag den SÄMSTA humorn i Sverige! :P

Sen tycker jag den här är så jävla sööött! =)

Just det... Greys Anatomy säsong 6 finns nu på DVD! Kan nån köpa den åt mig? Tack =)

Peace Out!     /Elin*




Kommentarer
Postat av: Bulla

Så jäkla roliga video du lagt upp.. Haha skadeglädje är den sanna glädjen.. =)

2010-11-14 @ 02:26:48
Postat av: Elin

Haha sant, så sant =)

2010-11-14 @ 14:26:10
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0