Tisdag den 30:e November 2010

Solen var framme idag också. Mysigt =)
Inatt fick jag en känning. Det var as läskigt.
Brukar alltid känna av den lite grann sen att stiger gradvis men nu blev pang på röbetan och blev kraftigt direkt.
Lite läskigt faktiskt, och mina ben orkade knappt bära mig när jag skulle upp sängen.
Blev ingen bråska där inte. Men det gick bra sen =)
Det känns som att det händer massor nu runt omkring mig.
Känner mig väldigt virrig.
Får hoppas att det lugnar sig snart.
Snart är det jul sen är det nyår sen är det dags att börja packa.

Peace Out         Elin*


Kommentarer
Postat av: sundarii

Vaddå packa? Var ska söta Elin? Rymma hemifrån?

2010-12-02 @ 20:09:58
Postat av: Elin

Lilla Elin ska flytta..

2010-12-02 @ 21:02:24
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: sundarii

Men VVVAAART!? Nu är du så där hemlig igen ;) Vi ska oxå flytta - till Lambohov i sommar. :D

2010-12-03 @ 08:02:32
Postat av: Elin

De är pinsamt så får berätta när vi ses =)

åååh va mysigt =) Där vill jag också bo =)

Har ni fått nått eller ska ni börja söka?

2010-12-03 @ 11:33:36
URL: http://www,dumboelin.blogg.se/
Postat av: sundarii

Pinsamt? Ska du flytta till ålderdomshem eller? Det vore pinsamt ;)Haha.

Nej, vi har inte fått nåt men vi har inte direkt sökt ännu så vi ska göra det efter nyår på allvar eftersom det är 3 månaders uppsägningstid som är så idiotiskt så det borde slopas, så man kan få flytta när man vill liksom.

2010-12-03 @ 22:10:29
Postat av: Elin

Haha nae inte riktigt. :P



Aha okej, då får vi hoppas ni hittar något. =)

Ja de är dumt de där med uppsägningen faktiskt.

2010-12-04 @ 01:07:32
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0