Tisdag den 16:e November 2010

Idag var det lite kyligt ute =) Is på backen på vissa ställen.
Vill färga mitt hår, utväxten bara :P Måste bli mörkt där uppe :P
Sen ska jag nog beställa löshår. Det lutar åt det iaf =)
Får be Johanna hjälpa mig, hon kan det där med vad man ska ha å allt va de är :P
Ska se om hon har lite tid för mig senare =)
Hade tänkt mig att sätta mig ner och skriva upp vilka jag ska köpa julklappar till i år.
Det börjar dra ihop sig för det nu och jag måste va ute i god tid och börja planera =)
Nae nu ska jag ringa Anna och se om hon vill röka med mig över telefon =)

Peace Out!      /Elin*


LOVE YOU MY SUNSHINE!<3


Kommentarer
Postat av: sundarii

Åh, röka över telefon, jag saknar det där... :/

2010-11-17 @ 08:07:07
Postat av: Elin

2010-11-17 @ 13:00:35
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0