Tisdag den 16:e November 2010

Suttit framför blocket och kollat en del idag. Under heminredning.
Finns en hel del bra grejer där faktiskt. Har tittat på ett köksbord. Vill ha ett i glas, blev lite sugen.
Sen hitta ja även ett vardagsrumsbord i glas också som jag vill ha.
Träffade Lina en snabbis förut. Alltid lika trevligt <3 =)

I morgon ska jag åka in till staden för att träffa Bästa Johanna<3
Vi ska ta en fika och prata MASSOR! Det börjar dra ihop sig för deras bebis magen nu.
Börjar bli trångt för bebis nu. Johanna går in i V.34 på fredag.
Tycker det kan bli V.37 sen att bebis kan ploppa ut nu faktiskt! =)
Så dom där 3 veckorna imellan 34-37 tycker ja att vi hoppar över =)
Funderar på om jag ska färga håret i morgon också.
I nån lite klatchig färg :P Hehe nae annars blire mörkt som vanligt.
De är ju onödigt att ändra på sig lite. :P

Peace Out!     /Elin*


Kommentarer
Postat av: sundarii

Färga grönt när du är ändå på gång. Haha. :)

Hälsa Johanna :)

2010-11-17 @ 08:09:04
Postat av: Elin

Haha jag har redan vart grön i håret en gång. Misslyckad blondering. :P De ska jag göra. =)

2010-11-17 @ 13:02:11
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0