Söndag den 7:e Oktober 2010

Helgen har varit lugn. Riktigt skönt faktiskt. Umgåtts en del med Sara Märsta Karlsson. Hjälpt henne i hennes lägenhet osv. Gick jätte fort och smidigt faktiskt.
Fick ett samtal i fredags om ett jobb.
Så i morgon ska jag på arbetsintervju inne i stan. Säger inte var och när förns i morgon när jag är klar =)
Kom på att jag måste skicka in lite papper till Viking Line. Har glömt! FY MIG!!
Ja under veckans tid så har det bara rullat in mer och mer information om vänner som ska ha barn.
Många frågar om jag också ska ha barn. NAHE du, inget planerat på den fronten. :P
Kommer ju inte ha tid att skaffa unge iaf :P Måste ju köpa mig en almernacka så jag kan skriva in och bocka i när jag ska träffa alla barn som kommer :P
Alla kommer ju innan sommaren också :P DET ÄR BLIR TAJT FÖR LILLA ELIN. :P
Kids överallt. Men de är mysigt =) 
Ingen annan som ska ha barn nu när vi ändå är i farten? ?  =)
Nu blire chill!

Önska mig lycka till i morgon! =)

Peace Out!     /Elin*


Kommentarer
Postat av: TiinizzZ TanT

haha BabyBoom sommar :D Du är ju så ung fortfarande så du hinner ju :P gott om tid :)

2010-11-07 @ 17:15:01
URL: http://tiinizzz.blogg.se/
Postat av: mia

Haha säger de med ;).. Lycka till stumpan !

2010-11-07 @ 17:17:08
URL: http://emiliakinna.blogg.se/
Postat av: Elin

Martina: Haha ja de kommer bli det :P



Mia: Hehe eller hur? Tack =)

2010-11-08 @ 12:42:47
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0