Söndag den 14:e November 2010

Idag är det nog många som skriver blogg och grattar sina pappor på deras dag. =)
Därför säger jag: Grattis pappa på fars dag! =)

Igår blev det lugnt. Gjorde inget speciellt. Satt hemma och kollade på film och käkade chips :P
Sen gick jag bort till Lina och Klint där det blev mysfika med te och pepparkakor =)
Sen va ja kvar där typ hela natten, pratade massa skit =)
Idag blir det ännu mera chill. Orkar inte göra nått idag så det blir bara att va hemma och chilla.
De gillar vi =)
Satt och sökte lite jobb igår också. Får hoppas att det händer nått snart.
Har lite att förbereda mig på.

Peace Out!     /Elin*


Lillefot skulle va med när jag och mamma spelade yatzy =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0