Onsdag den 17:e November 2010

Vart på stan idag med Johanna. <3
Hittade JÄTTE många fina Marilyn Monroe tavlor på Gallerix som jag vill ha. =)
 Sen har vi pratat massor, fikat och shoppat lite =)
Kom hem en cardigan som det var halva av halva reapriset :P
Då måste man ju passa på. Så fick 300 kr rabatt, inte så pjåkigt om jag får tycka =)
Johanna hittade också lite smått och gott =)
Annars har dagen varit lugn.
I morgon ska jag och mamma gå igenom källaren. Kan bli ganska intressant faktiskt :P
Man samlar på sig så jävla mycket skit genom åren som man verkligen inte behöver nu :P

Peace Out!      /Elin*




Kommentarer
Postat av: sundarii

Då skulle du få se min syster Tinas rum... Hennes rum KRYLLAR av Marilyn Monroe! Väggklocka, tavlor och fans mormor. Hon har så många tavlor så de får inte ens plats på väggarna i hennes rum :S

2010-11-19 @ 10:15:21
Postat av: Elin

Hehe okej =) I Love It! <3

2010-11-19 @ 14:01:43
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0