Måndag den 15:e November 2010

Känner mig inte så jävla pepp idag alltså.
Alla har vi våra dåliga dagar och jag tror jag har en idag.
Vet inte riktigt vad det är men känner mig inte så pigg idag bara.
Har precis duschat. Har städat och satt på en maskin tvätt som snart ska hängas upp.
Ska ringa till Transportstyrelsen idag med.
Va ju tvungen att förlänga mitt lemp. Så nu har jag väntar i lite mer än 3 månader.
Ringde för en månad sen och då skulle som skynda på men fan ska det ta en månad till då?
Jag kan ju inte göra nått med mitt körkort så länge dom dröjer på det.
Kan ju inte köra privat med pappa. Får sitta och läsa teorin men har inte kört bil på 3 månader.
Kan man glömma sin körning? :P
Så vi får se vad dom har för ursäkt denna gång.

Vissa saker önskar mer än nått annat att det aldrig blev gjort.
Men allt har ju en mening till allt man gör.
Jag skäms men står ändå upp till det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0