Lördag den 27:e November 2010

Skönt att det inte blåser ute idag. Blir inte lika kallt då. Fast det är 5 minus grader ute hehe.
Igår blev det ikano med Petra, hade kul som fan. =) Får vi göra om snart. =)
Sen på kvällen blev det att umgås med Emma Fekke och Mattias. Emma hjälpte mig att slå in mina julklappar =)
Sen spelade vi barngeni hehe :P Sen gick vi hem till Emma lite senare och hade trevligt =)
Nu idag ska jag snart åka iväg med Sara, ska hjälpa henne att städa hennes lägenhet i Johannelund =)
Måste be henne stanna någonstans innan så jag kan få köpa mig en julmust :P
Jag är galen i julmust haha :P
Sen ikväll kanske det blir lite bingo i bingohallen i stan annars blire nog lugnt. =)
Just det, skulle ju lägga upp bilder. Får fixa det en annan dag hehe :P

Ha den underbar lördag alla =)

Peace Out!     /Elin*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0