Lördag den 13:e November 2010

Igår blev det pang på röbetan bestämt att jag skulle med till Nationernas Hus för det var I Love House kväll där igår.
Riktigt annorlunda kan jag säga men grymt kul. =)
Inget ja är van vid men gör lätt om det igen.
Tack så mycket Petra för igår. =)
Idag blir det bara chill..
Ska dra på en film snart och käka lite chips med dip och dricka Multivitamindryck =)
Ni förstår att jag har slutat dricka cola =) Eller kolsyrat över lag igentligen så gott som för jag får halsbränna av kolsyra :P Konstigt nog men så är det =)
Sökte lite jobb förut också. Det händer en del fram över och vet inte riktigt vad jag känner över saken.
Men följ ditt hjärta och gör det som är bäst för dig säger jag =)

Peace Out!        /Elin*


Kommentarer
Postat av: Hannah

Fin bild :) Hemma hos mig va? :)

2010-11-16 @ 23:15:22
Postat av: Elin

Hehe japp :P De stämmer =)

2010-11-21 @ 19:23:16
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0