Onsdag den 5 Maj 2010

Igår va jag på Vårdcentralen och tittade upp lite saker.
Gick därifrån med urinvägsinfektion och kommer få på pencilin IGEN!
Jag hatar verkligen tabletter, bland det värsta jag vet.
Gick ju på en kur i Januari när jag hade öroninflammation och då var det 2 tabletter 3 gånger om dagen i 10 dar.
Nu är det 1 tablett 3 gånger om dagen i 10 dar. SÅ typiskit mig.
Sen ska jag även gå på öron droppar, har fått en vaxkropp på trummhinnan. KUL, not.
Plus att jag blivit förkyld på köpet också. JIPPI ELIN!

Va i mormors lägenhet i söndags. Har inte vart där inne på några år.
Visst det har alltid sett lika dant ut men det var ändå jätte konstigt å va där inne.
Mamma undvek badrummet men jag ville titta.
Jag ställde mig vid dörrkanten och stod still.
Det kändes som att jag inte kom längre, de va som en vägg som blockerade.
Vi har månaden ut på oss att bli klara med mormors lägenhet. Det ska nog gå bra =)
Jag drömmer om henne, och jag drömmer konstiga saker. Jag blir lite förvirrad och hon får mig svårt att sova.

Jag börjar få lite smått panik inför mitt körkort.
Det är inte lång tid kvar nu innan tiden går ut och jag måste fixa fram pengar fort.
Men det kan jag inte. För jag har inte dom pengarna som behövs tråkigt nog.
Visserligen får jag ju tillbaka pengar på skatten snart men då är tiden ännu mer knapp.
Jaja... Jag löser det nog. Brukar jag göra =)
Vill ju så jävla gärna ha de där körkortet.
Och pappa tycker jag är klar för uppkörning osv.
Men ja måste gå på körskola ett tag först.
Det är ju en helt annan sak att köra på körskola än privat.

Nu ska ja äta frulle...

Peace Out! /Elin*



Kommentarer
Postat av: sundarii

Krya på dig Elin :(

2010-05-05 @ 18:52:47
Postat av: Elin

Tack ska du ha =)

2010-05-06 @ 08:18:59
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Ewa

Klart du tar dig igenom allt.....du har viljan och med den kommer man långt!!

Vi stöttar varandra och då känns allt mycket lättare!!

Massor kramar och krya även på dig!!

"mamma" EWA

2010-05-08 @ 15:40:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0