Tisdag den 2:e Mars 2010

Nu sitter jag hemma hos Johanna och Dennis i deras nya lägenhet som är super fin. =)
Vi ska äta potatisgratäng med fläskfile och titta på DH som börjar snart. =)
Sen börjar ju Cortney Cox (från Vänner) hennes egna program efter det också.
Måste man ju se självklart. Så blir det några cider till det. =)
I morgon börjar ju även Greys Anatomy som också är så J*vla bra alltså. Love It<3
Ska gå och köpa 3:e säsongen snart tänkte ja så ja har nåt att titta på om kvällarna. =)
Idag när jag vaknade så hade jag stans största träningsvärk alltså. Kunde knappt gå upp ur sängen när ja vaknade haha:P
Sitter i vaderna, låren, ryggen å i arm musklerna. Fy fan:P
Men fan så skönt jag sov inatt och va grymt trött när ja vakna. :P
Nae nu ska ja öppna mig en cider å invänta DH. =)

Peace Elin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0