Tisdag den 23:e Mars 2010

HAHA. Jag höll på att glömma DH, och de är fy dig Elin. Så gör man inte.
Fick lite smått panik, tittade på klockan och sen pustade jag ut. :P
HEJJAH ELIN! :P
Sitter hemma och käkar lite skinksås med pasta, mummsigt. =)
Idag har det bara vart å tagit det lugnt. Träffade Jennifer en stund och pratade lite. =) Börja tycka om att ta det lugnt hehe.
Men det varar ju inte så många dagar, för de kommer ju alltid upp nåt som man planerat eller ska ja göra så då blir det röj igen. :P
På lördag är det ju party i Nykil. Söta Mia fyller ju 20 på tordag och Emma har fyllt år så blir å fira dom på landet. Gilla knappen på det. =)
Man ska även klä ut sig vilket är valfritt.
Men jag och Johanna ska iaf va svart/rosa.
Skinn leggins, svart linne eventuellt ett linne med Marilyn Monroe på, sen skinnjacka, rosa naglar, rosa örhängen, och rosa pilotglasögon:D Sen rockabilly frilla! Stort Gilla på den alltså! :D
Bilder kommer komma efter helgens slut då ja förmodligen fixat nya batterier till kameran. Därför ja skriver nu istället för att bildar mig fram:P
Tror även Jennifer skulle hänga på mig och Johanna där. Så i veckan blir det å shoppa loss lite. =)
Haha, när jag stavar fel så väntar ja på att det rätta ordet ska komma fram men de händer inget.
SMS NÖRD..?

Jag tänker på dig varje dag och jag kommer sakna dig som faan.
Men jag ska se till att få träffa dig så ofta jag kan.
Blir skit ledssen med en klump i halsen så fort ja får upp det i huvudet.
Älskar dig bästaste<3



Peace Out*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0