Tisdag den 16:e Mars 2010

Solen skiner ännu en dag och det är så jävla underbart.
Idag var det visserligen lite kallare än igår men så länge som solen skiner så skiner jag. =)
Igår vart det en tur till ikano med bäste mor<3 som skämde bort mig lite med ett par nya jeans och en ny parfym. =) Love my mom<3
Skulle ju köpt 3:e säsongen av Greys Anatomy också men hittade den inte. Så får åka in till staden någon dag och se om jag hittar den. =)
Köpte luftslottet som sprängdes igår också så nu har jag alla 3 i original skick på dvd. =)

Sitter och funderar på vad jag kan göra med mitt hår. Jag vill göra nåt men vet inte riktigt vad än.
Funderar på att klippa tet ordentligt iaf sen kanske slänga i lite vinrött i håret..?
Jag vet inte. Haha:P
I helgen blire lite bowling å sånt. Ser jag fram emot.
var på ikano idag med lilla Lina då jag fyndade vilker jag ÄLSKAR:D
Köpte 4 linnen/tunikor för 250 kr. De gillar vi. (vart är "gilla" knappen?) :P
Nu bjuder jag på lite bilder. =)                                                               
Jag och min Quinna<3


Bäste bror och bäste Tommy<3


 

Bäste D3nni<3


Jag får fixa lite fler bilder någon dag.
Nu blire DH <3

Peace Out*


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har med tänkt på de.. Vart är gilla knappen igentilgen?? Gilla klick på våra fynd alltså... :D

2010-03-16 @ 22:16:25
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha eller hur..? Jag blir galen ibland:P

2010-03-16 @ 22:53:13
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0