Söndag den 7:e Mars 2010

Ja då ännu en helg över.
Blivit mkt dricka denna helg också.
I fredags var jag hemma hos Johanna å Dennis å drack lite sen drog jag å Johanna till krogen och dansade av oss lite. Alltid lika kul =)
Sen igår var jag i Vikingstad och drack igen sen drog vi in till krogen IGEN. :P Hejjah Elin:P
Så nu idag känner man sig rätt bakis i lilla magen haha:P
Nu blire inget på ett tag. Vart rätt mkt nu på sista tiden men man döljer ju sina sorger i mer även om det är dåligt dölja dom med alkohol.
Men med lite sprit i kroppen så försvinner det som man inte vill tänka på just då och då gillar man läget liksom. =)
Känner att mina svacker tar fatt på mig och de vill jag inte. Försöker springa ifrån dom men dom hinner ifatt mig ändå.
Skulle åkt på kryssning mellan lördag-söndag men det blev inställt. =) Lika bra det kanske.
Nae, tack för mig för denna gång.

Peace out! Elin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0