Söndag den 21:e Mars 2010

Denna dag har varit riktigt slapp.. Bara vart hemma och tagit det lugnt.
Evo har åkt hem med husse, han vart jätte glad när husse kom hem.
Hållt på med Evos tassar som typ tagit hela dagen. Han är ju så grymt kittlig hehe.
Igår spelade vi bowling och gick till Pitch Black. Riktigt trevligt faktsikt.
Fick en bra fylla men under små timmarna kom huvudvärken och den har suttit i idag med hehe.
I fredgas fyllde lilla Rasmus år så då var jag där, och så blev det även fest efteråt men jag drack inget. Sparade mig tills igår =)
Har inga mer komentarer om fredagen, tycker den kvällen talar för sig själv för dom som vet vad det handlar om.
Vart lite dåligt med bilder under helgen så skriver ett inlägg istället. =)
I veckan ska det fixas lite, söka 2 jobb bland annat sen ska ja och Johanna planera lite inför nästa helg.


Jag vill, jag vill, jag vill. Du anar inte hur mycket jag vill.

Peace Out*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0