Onsdag den 31:e mars 2010 Vila i Frid Johan!

Igår var det riktigt skönt och varmt ute med massa sol och min blå himmel. =)
Va ju på möte igår vid kvart över 1, de gick rätt bra faktiskt. =)
Ska in på ett annat möte nu, eller de är ett "möte" hehe:P
Ska dit å se vad dom säger till mig. Sen iaf ska jag träffa Anna på stan, ska hjälpa henne å köpa nya skor åt henne =) Sen skulle även Lina va på stan så blir nog en träff med henne med. =)
Sen får vi se vad resten av dagen vill erbjuda sig. =)
Igår var det ju 1 vecka kvar till jag fyller. Ja tänkte såhär.
Jag bjuder inte in några, orkar inte skicka mess å allt vad man ska göra.
Så dom som vill komma kommer helt enkelt. Hör gärna av er till mig innan så jag vet att ni kommer. =)
 ?räd snnif akliV Så de ska bli kul å se vilka som kommer =)
Nu på lördag är det ju Elmia, wowligt wowligt :D Hoppas jag, satsar på att va papparatzi fotograf :P
Nae nu ska jag fixa de sista sen få nåt gjort av denna dag i detta tråkiga väder. =(


Om du såg mig nu, skulle du våga tro på mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0