Onsdag den 17:e Mars 2010

Ja då var det dags för en uppdatering av dagen via bilder.
Lägga inte upp alla men kortfattat med lite komentarer =)

Efter att jag började dagen med att åka till ÖB med Jennifer så åkte vi hem till mig efter för en fika då även lilla Emma också var med. =)

Bäste Evo var också med och fikade. =)

Ett tag efter fikan kom Anna på besök också. Alltid lika trevligt =)

Sen bestämde jag Johanna Anna Lina och Jennifer för att dra ner till stan och spela biljars och supa sig lite. =)

Efter biljarden satte vi oss drack lite innan vi gick vidare...

Jennifer och Johanna =)

Framme på Hamlet där det blev en del dricka också. =)

Johanna med sin typ 6:e öl..? :P

Söta Lina =)

Denna bild får avsluta min dag.
Innan vi åkte hem så drog vi till ågatan iaf och träffa Klint Figge Emil och Berginger.
Sen kom bäste Tommy och hämta oss.
Tack för ikväll my bitches.
Nu ska jag ut med Evo sen sussa.
See Ya i möra.
Peace Out*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0