Onsdag den 10:e Mars 2010

Gud va härligt det är solen skiner =)
Det kanske kan bli lite vår trotts allt. Skulle ju inte sitta helt fel. =)
Vart lite orolig ett tag om jag skulle behöva ha snö på min födelsedag vilket aldrig har hänt.
Men nu börjar det se ljust ut=) Fast det ska ju tydligen snöa på fredag, men det hoppas jag inte att det gör.
Sen så kanske inte all snö är borta när jag fyller men mer än hälften måste vara borta iaf, för nu vill jag verkligen ha vår. =)
Nu har ju även DH och GA kommit igång vilket är SUPER bra. De gillar vi =)
Så ikväll blir det GA klockan 21.00 på 5:an. :D
Synd att man inte har "gilla" knappar på bloggen ibland:D
Måste fixa det sista innan jag ska åka iväg för att träna<3

Peace out Elin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0