Måndag den 29:e Mars 2010

Gud va skönt de är att det är ljust mycket längre nu. De gillar vi starkt. =)
Helgen har varit kalas bra.
I fredags satt jag, Johanna, Lina och Mia hemma hos mig, snacka lite skit sen tog vi oss varsin cider. =)
Sen drog ja Mia och Lina till krogen, det blev lugnt hehe.
I lördags var det ju fest för Mia och Emma hemma hos Nordan i Nykil. Mycket trevligt måste ja säga.
Skönt för omväxlings skull att festa med folk man inte brukar festa med hehe.
Innan vi åkte satt jag Johanna och Jennifer i Lambohov och fixade oss.
Jag gjorde Jennifers hår vilket tog nästan 2 timmar å göra, men nöjd vart hon och det var ju huvudsaken =)
Hon vart så fin så. =)
Jag och Johanna vart också riktigt pörriga må ja säga :P
Nae men festen vart riktigt lyckad iaf och de va skönt. =)
Mia och Emma hade svin kul och de va ju bra hehe.
Kabeln till min dator hade ju gått sönder men nu funkar den igen vilket är AS bra :D
Ska ikväll sitta å nörda framför Greys Anatomy, har fixar 3:e säsongen på datorn =) MEE LIKE<3


Elin Andersson  "Se det från den ljusa sidan"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0