onsdag den 2:e Juni 2010

Sitter på ballkongen hemma i solen och känner hur det steker på benen. Skönt =)
Skulle behöva få massor gjort idag men skjuter upp det som vanligt för lilla Elin.
Vart lite sugen på att bada idag, men inte än va? Eller?
Det får bli en glass istället =)

Jag drömde om dig inatt.. De va riktigt verkligt.
Jag vart livrädd i drömmen och bara tjöt hela tiden.
Men sen när du visade dig så vart jag glad, sprang fram till dig och kramade dig.
Jag kunde krama dig men bara för 1 sekund.
Sen vaknade jag och hade nästan glömt bort att jag precis drömt om dig.
De va en obehaglig känsla.
Vissa dagar känner jag att jag vill drömma om dig, men sen kommer dom dagar som ja inte vill.
Är det normalt?


Peace Out!   / Elin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0