Måndag den 7:e juni 2010

Nu är en underbar helg med fiint väder, trevligt sällskap lite alkohol och en svidanade bränna över.
Haft det riktigt trevligt i helgen.
I fredags gick jag till Ewa vid 11.00 satt i solen fram till 16.00 sen gick jag in å såg att jag fått en sån J'vla bränna på framsidan av kroppen.
har riktigt svårt att få bränna på mina ben och mage men nu kan ja säga att fan va de bränns.
Visserligen så är det fortfarande rött men de börjar gå över till brunt nu. FIIN! =)
Sen på kvällen åkte ja å Lina hem till Tessan satt hos henne å drack lite och hade det trevligt.
Lördagen va lugn. Gjorde inte så mkt. På kvällen satt jag, Lina, Ida och Björn å spelade kort i några timmar.
Mycket trevligt faktiskt =) Söndagen blev bara chill.

Det sägs att skattepengarna börjar delas ut i veckan. Hoppas ja får dom, skulle va kanoners. =)
Nae nu är de slut för idag :)

Peace Out!  /Elin


Kommentarer
Postat av: sundarii

Jag väntar oxå på mina pengar denna vecka :)

Visst går dagarna otroligt LÅNGSAMT när man väntar på nåt? Inte roligt asså..

2010-06-08 @ 14:09:34
Postat av: Anna

jag vet att skattepengarna kommer i veckan men jag får ju inga. Dom går direkt till fogden :(

2010-06-08 @ 15:39:07
URL: http://cervix.blogg.se/
Postat av: Elin

Sundarii: JAA de går riktigt LÅNGSAMT! De tar kål på mig haha :P



Anna: Jaa just det... Tråkgit =(

2010-06-08 @ 18:10:53
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0