Lördag den 12:e Juni 2010

Jaa då var det lördag då. Sitter uppe och gäspar klockan 5 på en söndag morgon och hade tänkt mig att titta på några avsnitt av Greys Anatomy eftersom ja köpt säsong 3 och 4 på DVD nu. Men så ville inte min dator läsa skivorna. TYPISKT!!

Jobbade igår på Bästa Hamlet när alla tog studenten. Gick riktigt bra och de va riktigt roligt =)
knökat med folk hela tiden.
Fick även hoppa in och jobba kväll idag också, tackar ja för. Alltid lika kul att jobba och som ett plus på ett jobb där man verkligen trivs som fisken i vattnet =)
Så nu får vi se hur länge man får vänta innan man får jobba igen. Hoppas inte det blir så länge bara.
Trodde ja skulle ha mer ont i fötterna å benen än vad jag har, börjar bli härdad :P
Sen va vi ju full personal också som jobbade igår. Allt rullade på i sin ordning sen på kvällen fick man veta att vi slog rekord i försäljning. Bra jobbat allihoppa! =)

Saknar min Johanna Persson!<3 Vi ses inte så mycket längre hon jobbar så dant hela tiden :P
Men du är fortfarande min andra halva och kommer ALLTID va så! Utan dig är jag inte hel<3

Tänker på Evo idag. Saknar honom jätte mkt. Vill träffa honom men kommer bli så ledssen och bara gråta.
Han är verkligen min ögonsten. Ja kan inte va arg på honom, han gör mig alltid glad och gör så jag alltid har ett leende på läpparna. Hoppas jag kan få träffa dig snart Evo<3

I morgon fyller min lilla pompis Rockie 1 år. En stor kille nu =)
Ska ska hem till honom i morgon, för jag är bjuden på kalas hos honom :D
Ett stort Grattis till dig Rockie! =)

I veckan blir det en del å göra, eller de känns så iaf :P
Får ta mig en genomgång och se vad de är som ska göras.
Vet att ja ska in till stan iaf och lämna CV personligt till olika ställen sen tänkte ja även dra en sväng på Ikano och lämna in några. Tycker sånt där är så pinsamt men man måste ju lära sig och de måste ju göras tyvärr också.
Men ja får tänka att det kan bli större chans till jobb =)
Är fortfarande riktigt sugen på att jobba på båt.
Satt tidigare idag och tittade runt lite. Men så står det att det är ett plus om kan Finska eller Polska. Guud alltså säger ja bara. :P

Nu får ni några bilder så ni vet vad ja skriver om ni som inte vet =)


HÄR ÄR BÄSTASTE EVO SOM ÄR MIN ÖGONSTEN! <3


HÄR ÄR MIN POMPIS ROCKIE SOM FYLLER 1 ÅR I MORGON! =)


MIN ANDRA HALVA. JOHANNA PERSSON!<3

OCH SÅ EN BILD PÅ MIG (3 ÅR GAMMAL) MEN TYCKER DEN ÄR FIN PÅ MIG :D

Tack för denna gång!

Peace Out!   / Elin*          Alla har hemligheter




Kommentarer
Postat av: Joohanna

Miss you to Honey Bunny<3. Ja, det är ett jävla jobbande på mej =P. haha.. Vi får se till att träffas helger=). Pussss<3

2010-06-13 @ 11:23:15
URL: http://meetoyou.blogg.se/
Postat av: Elin

hehe jaa, jävla jobbande hela tiden :P

Men vi ses ju sen en sväng :D <3

PUSS<3

2010-06-13 @ 17:20:22
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Ewa

Så liten och nuttig Rockie var där.....och han är allas lilla bäbis.....;-)

Kram

2010-06-19 @ 11:34:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0