Fredag den 18:e Juni 2010

Kom hem för en stund sen från stan. Har skent på stan 3 dagar i rad nu och är helt slut känns det som. Plus att jag är sjuk som ett ja vet inte vad, så cyklar man ner till stan och då blir det dubbelt så jobbigt när man är sjuk. Usch verkligen HATART!
Va på stan med Tessan onsdag och torsdag, vi kollat lite, shoppat, ätit glass i solen osv. De gillar vi =)
Idag gick ja förbi jobbet och pratade med min chef och fixade det sista med alla papper som ska in överallt.
Sen gick ja ner till försäkringskassan och pratade med dom för ja fattade inte ett skit av vad dom ville mig via papper :P HAHA.
Nu är ja iaf hemma, har precis ätit tacos gott som faan. Ska lägga mig i sängen sen när ja är klar och vila lite å nörda lite Greys Anatomy :D:D
Sen ikväll blire kanske att jag drar till Lorient med trevligt sällskap. Vet inte än, är så jävla seg i kroppen och har ingen lust med nåt igentligen men kan inte sitta hemma en fredag kväll, de funkar inte.
Pratade med Lina förut, dom skulle kanske till Skägget iaf, kanske kan tvinga henne, Anna å några fler till en poker kväll eller nåt. Om dom inte ska göra nåt annat. Ska höra av mig till Johanna också så ska vi ha våran vanliga veckouppdatering för varann :P
Saknar min bror Rille också. Hoppas han kommer i helgen =)
Du får inte va ifrån mig så länge dumma bror :P <3
Nae nu blire en kopp te och en cigg på ballkongen sen GREYS!<3




Give ya all one old photo

Bror Rille! :D


Peace Out!   /Elin*


Kommentarer
Postat av: sundarii

Är det samma Rille som Anna var ihop med för tusen år sen? han som hade Evo? Nää? ??

2010-06-19 @ 20:22:41
Postat av: Elin

hehe japp. De stämmer =)

2010-06-20 @ 18:42:46
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: sundarii

Ofan, där ser man :P

2010-07-02 @ 20:23:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0