Tisdag den 6:e Juli 2010

Åkte ner till stan för att möta upp Mia, vi skulle till Arbetsförmedlingen till jobbrummet. Sen gick vi till Teddys sen åkte vi hemåt mot mig. Fixade en låt som ja visste va den hette men kära Mia visste, tackar för det =)
Sen åkte vi till Ikea och kollade lite. Köpte en present till min kära bror som fyller 25 den 14:e =)
Sen hitta ja även en tröja, en väska, ett par örhängen å en ring =)
När vi kom hem så fick ja visa Mia vägen hem, hon hade lånat mammas cykel till ikea så nu hoppas jag hon har memmorerat vägen från mig hem till henne :P
Nu har jag lagat köttfärsås och spagetti och ätit det.
Sitter och är AS mätt :P
Ska höra av mig till Jennifer när mamma kommer hem så kanske ja sticker bort dit ett tag.
Vi är även hundvakt till lilla Casper. Gerth och familjen ska till Öland tills på söndag.
Lägger upp lite bilder också =)
Nu blire en kopp te å en cigg på ballkongen =)




Söta Mia påväg till rusta =)


Lillefot är inte ritkigt som man ska :P



Peace Out!    /Elin*





Kommentarer
Postat av: Mia

Hahaha en rikigt mysig dag :D

Hahaha, ja jag hittar ju till pressbyrån men sen efter de vet jag inte längre om ja kommer ihåg :P. Men tror de bara jag hittar dit lina bodde förut så hittar jag till dig :D ! Hahahaha <3



Du betyder så mkt för mig vännen <3

2010-07-09 @ 12:21:28
Postat av: Elin

Hehe du lär dig med tiden pullan =)



Detsamma Gumman!<3

2010-07-09 @ 16:34:50
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0