Söndag den 25:e Juli 2010

Satt och kollade på MTV förut.. Då handlade om att man fick följa med hem till kändisarna och se hur dom bodde.
Så fick man följa med hem till Akon. För dom som inte vet vem de är så är han sångare (om man nu säger så). :P
Men iaf.. Han visade MTV runt, han bodde sjukt stort. Hade 2 privata kockar som gjorde mat åt honom.
Köket va större än nåt annat i hela huset. 2 diskmaskiner i köket :P
Ska komma till sak då.
Kom till hans baksida där han som alla andra hade STORA pooler å vattenfall å allt va de va. Jaqutsi (stavas?).
Sen sa han: Ni ska få se en av mina leksaker.
Då visade han sig STORA VITA TIGER som han hade i en liten liten bur på sin baksida.
Då undrar jag. Får man ha en vit tiger privat sådär? Och varför får Tigern bo så litet? Buren va liksom mindre än mitt badrum. De va en stor tiger också. Ja tyckte de kändes fel på nåt sätt. Kan anmäla Akon? :P

Peace Out!  /Elin*


Bara för att bilden va så himla söt. =)


Kommentarer
Postat av: Lina

De är ju andra lagar i USA.. Så i USA så får man ha de.. Annars skulle han aldrig få visa det i TV.. Å så tror jag inte att han har tigern instängd hela tiden.. Utan att den får gå ganska fritt.. Men kanske inte de bästa när de är massa filmkamror å så.. Så tror jag iaf.. :) Puss

2010-07-26 @ 02:31:19
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: sundarii

Grrr. Hoppas tigern äter upp honom...

Håller med LinaFina, USA har ju andra lagar som gäller där. (Bara jag som upplever att USAs lagar suger pungsvett? Usla lagar)

2010-07-26 @ 08:02:59
Postat av: Elin

Lina: Joo att dom har andra lagar de vet ja =)

Men tyckte bara att om de är hans så tycker ja att han borde fixa en större bur för den va grymt liten. Ja han kanske får gå ganska mkt löst men ändå inte va? :P Hehe jag vet inte. Tyckte de kändes fel när ja såg inslaget om det.



Sundarii: Haha eller hur:P Är ni hemma nu? Haft det bra? Jaa deras lagar suger verkligen. BLÄ på dom.

2010-07-26 @ 15:10:45
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0