Måndag den 26:e Juli 2010

Trodde det skulle regna hela dagen idag men nu börjar det visst klarna upp lite =)
Nyss suttit utanför mig och pratat lite med Sara. Trevligt =)
Varit på Tornby hela förmiddagen idag med Mia. Har lämnat in Cv:n på olika ställen.

  • Maxi Ica Stormarknad
  • Coop
  • Jysk
  • Jack And Jones
  • Skopungten
  • Carlings
  • Jula
  • Rusta
  • Biltema

Så tänkte att nån borde nappa på mig iaf. Vi får hoppas det iaf. Är grymt trött på gå hemma utan jobb nu.
Vill flytta hemifrån och sålänge jag inte har nåt jobb så kommer ja ingen vart med min framtid.
Ska ner till Arbetsförmedlingen i morgon också till jobbrummet och se om de finns nåt där som jag kan söka.
Jag ger mig inte. Ska ha ett jobb. Tänker inte söka soc eller nåt annat. Räcker med att ja får pengar från försäkringskassan nu. Jag vill ha ett jobb som ja kan gå till varje dag och sen få en egen lön.


Peace Out!    /Elin*



 


Kommentarer
Postat av: sundarii

Damn vad du kämpar! Jag har gett upp med arbetsförmedlingen så jag sade upp mig därifrån. Orkar helt enkelt inte.



Skopungten? Skrev du så för jag skulle reagera? Typiskt :P Sko-pung-ten. Haha.

2010-07-26 @ 19:40:37
Postat av: Elin

Hehe jajjemen. Jag ger mig inte första taget :D

Haha ja gjorde nog det :P

2010-07-26 @ 19:57:14
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0