Torsdag den 14:e Januari 2010

Nu har halva Januari gått.. I morgon är det lön och då blir det att åka å handla massa saker igen som alltid vid lön.
Inte bra å handla så mkt skit saker... Eller skit är det ju igentligen inte. De är ju saker som jag behöver och vill ha.
I måndags var det 9 år sedan som jag fick min diabetes. Åren går så jävla fort tycker ja.
Nästa år är det liksom 10 års jubeleum tillochmed. =)
Aaa de går riktigt fort iaf och de är läskigt.
Satt å titta på gamla kort innan från 2002 och 2005.
Hejja så bra man mådde då under den tiden alltså.
Gamla kort som gav mig minnen och så satt ja å tänkte på... När jag är äldre typ 30-40 och så kommer jag se på dom där korten igen och då kommer ja sakna de ännu mer. Då vill man börja om livet och göra dom dåliga sakerna till bra. Det vill jag ju redan nu alltså och vissa saker är inte för sent men ändå..
Aja... Sånt är livet och SÅ mycket falskhet bor det här.
Ringde på en lägenhet igår och får svar på måndag om jag får komma och titta på den. Hoppas det.
Nae detta håller inte....
Dra åt helvete alla... Nu är jag Pisst Off!!!

Peace EliN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0