Söndag den 31:e Januari 2010

Jag säger bara... Vilket sjukt jävla rolig kväll det var i fredags... Aa dra mig baklänges.
Först lite förfest hemma hos Pelle å Carina där jag och Johanna delade på en 75:a tillsammans.
Bacardi apple gör susen:P
Sen åker vi in till krogen och där börjas det shot å drinkar upp till taken.
Lite dans å jag dansade som aldrig förr. Haha (pinsamt).
Sen blev mer grogg börjar höra hur folk frågar...
" Elin, ska du verkligen ha mer..?"
Jahaa då tänk att de ska jag... Haha jaa herregud...
Nae jag är riktigt jävla nöjd med kvällen å jag kan inte sluta le än för ja hade så grymt jävla kul... =)
Den kvällen kommer ALDRIG glömmas.
Igår blev det lugnt å de va skönt. Hade fan halsbränna hela jävla dagen. De va inte skönt för 5 öre.
Idag blir det träning ska bli skönt å få röra lite på sig efter helgens bravader. =)
Sen senare ikväll blir det bio då jag ska dreggla så de heter duga... Snabba Cash here i come. =)
Sen i morgon är det jobb som gäller. Då jag börjar lite tidigare än vanligt så blir sängen tidigt idag.
Tack för mig.

Peace Out Elin*

Kommentarer
Postat av: Lina

Fy för dig.. Jag vill med se den filmen.. Gud fy faan va snygg han är.. :D vem blir det att gå med då??

2010-01-31 @ 17:34:54
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Elin

Du att han är riktigt jävla het alltså.. Fy faan. Hahaha... (dregglar) Jag gick med Johanna. =)

2010-02-01 @ 16:02:02
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0