Onsdag den 27:e Januari 2010

Idag onsdag börjar jag min simträning. Är riktigt peppad faktiskt. Ska bli så grymt skönt å äntligen ta tag i skiten. Ska även sluta dricka cola och sluta äta fetmat. Hur det nu kommer funka med colan men jag ska ge mig faan påt. Mia ska börja simma med mig och hon är lika peppad som jag. Det känns skönt för då kan man puscha varann. =)
Rökningen ska jag också sluta med men det får vänta lite... Hehe.
Så nu jävlar har jag 4-5 månader på mig att bli smal å smärt till sommaren. =)
MEE LIKE!<3
Känns som att jag kommer få en bättre balans på min diabetes å alla värden också nu när man börjar träna.
Säger bara. HEJ TRÄNINGSVERK I MORGON :P
Nae nu ska ska jag packa min väska och sen vänta på att fara iväg. =)

I Miss You And You!


Peace EliN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0