Onsdag den 20:e Januari 2010

Igår kväll kände jag av lite ont i örat... Sen under natten började det rinna vätska ur örat.
Gick idag till vårdcentralen och det visade sig att jag har en kraftig öroninflamation. KUL. NOT!
Så nu ska jag gå på pencilin i 5 dagar, ska ta 2 tabletter 3 gånger om dagen...
Jag hatar att ta tabletter det något bland de värsta jag vet.
Sitter med huvudet uppåt i typ 1 min sen sväljer jag och då fastnar den i halsen. Usch hatart! :P
Men vill man bli frisk så måste man lida lite....
Vill bara få lite sömn i natt de vart inte speciellt mkt natten som var.

Annars leker livet. Händer lite saker då de är något som ej ska nämnas här.
men men... Har inte så mkt mer att säga...

Peace Out!

I Miss You Like Hell!<3

Kommentarer
Postat av: Mia

Gumman hoppas du mår bättre snart !! <3 Jävla skit att få sånt igen ! BLÄÄ ! det värsta som finns nästan!



Vi måste snacka lite om simmningen o de :D.. Kan ju höra på söndag :D ! MISSS YOU <3

2010-01-21 @ 12:13:09
URL: http://miakinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0