Torsdag den 4:e Februari 2009

Kom hem för en liten stund sen från träningen... Känns helt underbart att man kommit igång...
Och nu börjar det kännas lite i kroppen efter man hållt på några gånger...
Men nu är jag lång ledig från träningen... Ska inte träna förns måndag nu så jag å Mia körde lite extra hårt idag =)
Annars är läget okej... Inte helt under kontroll men det kommer nog det med snart....
Fått lite dåliga nyheter under dagen som får en å bli lite orolig...
Och då kommer även alla andra övriga saker upp i huvudet samtidigt så då blir det lite extra å tänka på.
Men på lördag är det födelsedagsfest så då får jag tänka på annat...
Märker mina egna fel, känns som att jag gör vissa saker för att glömma annat.
Har lite saker som jag måste fixa å tag i men dum som jag är så tänker jag hela tiden... " tar det i morgon".
Längtar tills jag å Johanna sticker till Stockholm och lever livet över några dagar... =)
Nae detta blev lite halvt deprimerande inlägg... De tycker vi inte om...
Men nu ska jag prata lite med min kära mor sen blir det nog en film å gilla läget..
Jobba i morgon sen får vi se vad fredagkvällen har att erbjuda.. =)

Peace Out!

   Elin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0