Torsdag den 25:e Februari 2010

                                                     
Ja nu är det inte långt kvar innan vi går in i Mars månad.
Tiden går riktigt fort.
Igår var solen framme, kalas skönt å lite vår känslor fick man allt =)
Hörde förut idag att det aldrig någonsin varit såhär mycket snö i Sverige.
Lite fränt hehe, men det får gärna mörja smälta bort nu och komma lite sommar.
Vill verkligen ha sommar nu.
Sitta på en uteservering med en go drink i handen och härligt sällskap å bara känna att man lever. =)
Längtar grymt mycket. =)
Sitter även och tittar runt lite på Viking Line å lite och funderar starkt på att söka jobb på båt faktiskt.
Visst det är ett stressigt jobb men det skulle också va SÅ kul. =)
Får se hur det går med mina funderingar.
Har även tappat några kilon också, hihi vilket jag inte själv ser men senast igår på jobbet så var det 2 tanter som frågade varför jag blivit så liten haha:P
Så sa dom också att jag bara flyger omkring i Restaurangen, ser mycket piggare å gladare ut.
Så de va lite kul å höra. =) Så frågade dom vad ja gjorde så sa jag att ja simmade.
Sen när ja gick därifrån så hörde jag dom säga till varann. "Vi kanske skulle börja simma?" :D

I morgon är det fredag och helg. Har lite beslutsångest om vad jag ska göra i helgen, tycker inte om när det är flera alternativ å välja imellan hehe. Men det löser sig som alltid. =)
Nae nu har jag inte annat å fixa.

Peace Elin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0