Torsdag den 18:e Februari 2010

Jahopp.... Då har halva Februari gått....
Tycker det går riktigt fort. Snart fyller jag år tillochmed hehe. Eller de är ganska långt kvar men ändå.. =)
Idag hade mamma kryddparty, väldigt lyckat faktiskt... Vissa kunde ju inte slita sig från bordet med alla godsaker på haha:P
Jag och mamma köpte chokladmousse (stavas?) och den va riktigt god faktiskt... Plus att de är mindre socker i den så även diabetiker kunde äta den... De va ju bra eller hur..? =)
Sen den där jävla vitlökskryddan är ju ta mig faan livsfarlig, den är så grymt god alltså.
Men man får akta sig så man inte tar i för mkt när man te.x. gör dip för då stinker man sen haha:P
Råkade göra det misstaget en gång när jag käkade dip å skulle ut på krogen sen... Inte så populärt haha:P
Men god är den iaf =)
I morgon är det fredag och då är det ladies night =) ska bli kul faktiskt... På igen med dessa groggar:P
Jag vet ju hur det slutar men ändå så måste jag ha dom varje gång jag dricker:P
Jaf får helt enkelt skylla mig själv att jag lärt mig dricka sprit och lämnat dessa cider bakom mig.. =)
Sen annars i helgen blire nog lungt, inget annat speciellt planerat så de är ju skönt...
Kanske träffa Tessan och sen kanske ja skulle träffa Tommy med...
Vi har ju inte setts på jag vet inte hur länge.. Så tycker de är dags nu hehe =)
Köpte ju andra säsongen av Greys Anatomy för typ 2 dagar sen...
Såg sissta avsnittet förut =( Lite tråkigt med att vänta innan man kan se den 3:e.
Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge... =)
Nu är det ju även inte långt kvar tills Johanna å Dennis flyttar.
Är glad för deras skull =)
Nae nu ska ja ladda inför i morgon... =)

Peace Elin*

Kommentarer
Postat av: Joohanna

Tack Gumman=). Å du får komma och bo med mej när Dennis jobbar =) haha.. Annars blir det väldigt ensamt hehe..

2010-02-19 @ 13:40:50
URL: http://meetoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0