Tisdag den 16:e Februari 2010

Jaa idag är det ju den så kallade fettisdagen:P Så passa nu på att äta massa semlor idag. =)
Igår jobbade jag kväll... Det var den lugnaste kvällen jag jobbat men de va skönt de med.. =)
Kändes som att det inte var min dag igår på jobbet iaf.
Först bränner jag nästan fingret av mig. Så nu har jag värsta brännmärktet.
Sen bränner jag mig på kaffebryggaren på armen.
Sen efter det så ska jag göra lite desserter då jag ska ta grädde ur gräddmaskinen och alla brickor åker ner och det låter så in i helvete i hela restaurangen. Men vid sånna tillfällen är det bara å le =) Hehe.
Jaa iaf när vi väl hade stängt så börjades det ju med å dricka....
Sen drog man till Plaza och blev rätt så rund om fötterna...
Jag skyller på mina kollegor för fyllan för dom skyller på mig:P
Sen gick man hem men de va skönt med en liten promenad... =)

Elin*


Tänker på er... R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0