Söndag den 28:e Februari 2010

Sista dagen på febrauri då.
Är hemma och fixar massor.
Igår var jag på Pitch Black helt okej faktiskt, kommer bli fler gånger som ja går dit.. =)
Åkte först till Vikingstad för att umgås med Klint Lina å Malin. Men sen skulle Klint in till stan så då hängde ja med.
På tal om annat så saknar jag mina piercingar haha:P
Jag saknar dom men dom kommer inte komma tillbaka. Lika så mitt blonda hår med svart underhår. Det saknar jag också men det kommer inte heller tillbaka nåt mer.
Har varit inne och kollat lite jobb på båt med alla uppgifter å skit...
Det ser ut som att jag kommer söka på Tallinksilja faktiskt. =)
Sen vet man ju inte om jag får nåt men de kan man ju hoppas iaf. =)
Nae nu ska jag fortsätta med det jag höll på med.. 
I morgon är det upp skapligt å fixa lite till sen hjälpa Johanna å Dennis med deras flytt =)

Peace Elin* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0