Söndag den 14:e Februari 2010

Börjar med att säga Glad Alla Hjärtans Dag till alla och hoppas att alla får en fin söndag. =)
Själv ska jag göra som jag brukar göra på söndagar. =)
Kom hem för en liten stund sen. Har inte varit hemma sen i torsdags och har inte riktigt saknat att va hemma heller. Men det står ju mat på bordet när man kommer hem. =) "Gilla" på den. =)
Igår jobbade jag lite mellan 11.00-19.00. Det va kul å jobba igår, det är det ju alltid men ändå. =)
Säger som nästan alltid också att jag Älskar mitt jobb =).
Synd bara att jag inte jobbar mer än vad jag gör. Vill jobba MASSOR! :D
Har dom bästaste kollegorna också. =)
I onsdags åkte jag hem till Tessan också och va där med Tessan å Anna. =)
Vi skulle kolla på Avatar med dip å grönsaker, men kunde bara titta typ 20 min sen palla inte filmen mer:P
Så vi fick spela yatzy istället. Å gissa vem som vann då..? Elin Andersson såklart. =)
Nu ska jag hoppa in i en dusch...

Elin*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0