Tisdag den 21:e December 2010

Klockan ringer 8.30. Var bara att stiga upp för frukost hemma hos Lina och Klint.
Efter frukost var det bara att köra igång. Vi skulle rensa och röjja lite bland Ewas grejer. (Ewa var självklart med).
Och av nån konstig anledning kan dom inte göra det utan mig. :P
Vi blev färdiga tills lut iaf, så gott som =)
Åkte och gjorde lite ärenden och käkade lite.
Sen hem, så var det bara att byta om för en tripp till Ikano med Svärdis. =)
Vi hade en ganska stor diskution om hur man förtror sig till någon och om hur man litar på någon.
Jag tycker det är två olika saker. Faktiskt.
Och jag sa att i mitt liv så finns det bara 1 person som jag verkligen VET att jag kan lita på till 100%.
Det finns ingen annnan.
Och då pratade vi om att antingen så har man 1 riktig sådan vän eller så har man flera som man förtror sig till.
Har jag fel? Hur ser ni på saken?
Iaf, ska inte gå in på detaljer, vilket ni mina kära läsare inte behöver veta =) Men jag ska bevisa för Svärdis att jag har rätt.. För han har en helt annan uppfattning om detta. Så därför ska jag komma ihåg detta om 40 år bestämde vi och då ska jag bevisa att jag har rätt =).
Efter allt pratade åkte vi hem till Johanna och Dennis och tog en fika och snacka massa =)
Tog ett sista besök hos Emmas katter för idag för Emma och Fekke är påväg hem nu från Stockholm =)

Peace Out!       /Elin*


JAG OCH MIN PINGLA! l LÖÖÖÖV YA! <3 =)


EN GAMMAL BILD PÅ SVÄRDIS =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Eller så har man ingen sån vän/vänner alls...

2010-12-22 @ 00:52:29
URL: http://mulllis.blogg.se/
Postat av: Elin

Nae de kan ju va så också...

2010-12-22 @ 13:45:50
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Elin

Kan vara en familjemedlem också?

2010-12-22 @ 13:46:32
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Lina

Nu har du satt igång mitt huvud. Humm. Det är nog två olika saker till vis del iaf. Men svårt att säga. :) å VÄLDIGT svårt att förklara. :) haha. Kanske lättare om man pratar om det kanske lättare att få sig förstådd då lr? Humm jobbig du ska va. Nu måste jag ju tänka på detta. Haha.

2010-12-24 @ 14:58:56
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0