Söndag den 5:e December 2010

Håller på att fixa och donar med alla mina grejer och kom att jag kan ju faktiskt gå igenom alla mina väskor.
Tar fram dens tora blå Ikea påsen och börjar lägga upp alla på sängen.
MEN VA FAN!!!!  DET TAR JU ALDRIG SLUT!!!
Till slut när jag är klar är jag uppe i 30 väskor.
Är det bra eller dåligt?
Ni som känenr mig vet att jag är en väskoman. 30 st är väl inte så farligt?
Då har jag ändå plockat bort dom som inte är mina plus att jag har väskor utspritt lite varstans hos folk.
Aja, dom ska rensas iaf för alla FÅR inte följa med i flytten.
Här får ni en bild på alla mina käraste väskor so jag samlat på mig =)

Peace Out!      /Elin*

 


Kommentarer
Postat av: sundarii

Jävlar. Jag trodde att Ida var värst med sina skor men så kommer du med din väskberoende. Haha. Fina väskor! Du har ju en väska för varje tillfälle och lite till ;)

2010-12-05 @ 21:22:42
Postat av: Elin

Haha ja jag har ju det :P

Men nu är hälften borta så de va skönt =)

2010-12-06 @ 14:09:58
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänkte bara tacka för samtalet igår :) det var välbehövligt och skönt att prata av sig och som alltid har du massa bra svar :) <3

2010-12-07 @ 15:08:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0