Onsdag den 2:e December 2010

Igår fyllde min farfar 75 år. Grattis till honom =)
Idag har det varit riktigt kallt. Tycker det är jätte mysigt när det blir frost på träden. =)
Och nu har det även börjar snöa igen.
Hörde på radion igår att det inte finns några pengar till att betala plogarna.
Komunen har redan använt upp alla pengar plus lite till.
Dom hoppades på att det inte skulle bli mer snö för det finns inga pengar att betala erbetarna med.
Träligt läge. Hur gör dom då? Får dom jobba iaf och bli betalda senare?
Man kan ju inte skita i att ploga då kommer det ju bli kaos på vägarna.
Tänkte att dom kan ju ploga dom stora vägarna först, bättre att bilarna, lastiblar och bussar kommer fram än att skotta cykelbanonrna. Tycker jag iaf.
Aja, de där får dom lösa. =) Bara det finns snö på Julafton så blir jag nöjd =)
Hållt på att rensa grejer idag, kände att det kommer va fullt upp i slutet så kan lika gärna ha mitt klart.
Just det, vi ska flytta. Kontraktet och allt är klart. 1:a Mars så går flytten. Har ångest delvis för att vi ska flytta och där vi ska bo. Men att det ändå ska bli skönt att bo någon annan stans, har bott här i 16 år. FY FAN!!
Nu ska jag fortsätta...
Johanna, får du bebis i helgen? :D <3

Peace Out!         /Elin*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0