Onsdag den 15:e December 2010

Jag har vart en dag innan denna vecka.
Igår trodde jag att de va måndag hela dagen och idag trodde jag det va tisdag. Hejjah Elin :P
Stickar järnet gör jag också. Snart klar med mitt andra projekt =)
Sen får jag nog ta och lugna ner mig ett tag med det där :P
Känner mig väldigt osocial haha :P
Tänkte göra en sammanfattning av mitt år 2010 lite senare i min blogg.
Måste fundera på vad jag ska med och inte ha med.
Har ju en del läsare som inte har med vissa saker att göra men ändå är nyfiken.
När posten kom här om dagen så hade jag fått ett brev på landstinget.
Gissa vad som ligger i....
Ett FRIKORT! Känns som att jag är stammkund på sjukhuset och vårdcentralen :P
Plus att jag ska ringa till vårdcentralen i morgon eller på fredag.
Ska kolla upp min knöl som jag har i bakhuvdet.
Eller det känns mer som en bula men vill ändå veta vad det är.
Och då hoppas jag att inte behöver röntgas för då måste man väl raka huvudet va?
Och det vill jag verkligen inte.
Sen min vänstra höftkula knakar i varje steg som jag tar.
Har visserligen haft det så i ett antal år men jag får ont ibland och kan bli öm.
Lika bra och checka av =)
Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med.

Peace Out!      /Elin*


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har svårt att tro att man behöver raka huvudet för att röntga det... Det låter bara inte rätt. Det är nog inget allvarligt men bra att du kollar upp det ändå :) <3

2010-12-16 @ 02:03:14
URL: http://cervix.blogg.se/
Postat av: Elin

Vi får hoppas på det =) <3

2010-12-16 @ 03:21:47
URL: http://www,dumboelin.blogg.se/
Postat av: sundarii

Jag har en pytteliten knöl på bakhuvudet oxå och det antar jag att det är ett ärr. När mitt hår förvandlades till dreadlocks så slant kammen då och då (ofta!) och sen dess har jag haft knölen så det måste vara ett ärr.



Jag HOPPAS att din lilla knöl oxå är ett ärr som du har på din söta huvud :)

2010-12-16 @ 15:26:59
Postat av: Elin

Aha okej... Aj fan, låter ont..

Hehe ja vi får hoppas på det bästa =)

2010-12-16 @ 16:13:05
URL: http://www,dumboelin.blogg.se/
Postat av: Madde

Du får lära mig sen =) Gillar att sticka men kan bara lite =/ Kram

Postat av: Elin

Absolut =)

2010-12-19 @ 13:34:47
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0