Måndag den 27:e December 2010

Okej... Nu är det 4 dagar kvar av år 2010.
Och vad har man gjort detta år? Vad har hänt? Har man vart med om nått speciellt?
Jag ska försöka skriva om mitt år så gott jag kan =)

Jag kommer inte ihåg så mycket av början av året men i år fyllde jag äntligen 20.
Hade längtat som fan efter den dagen. Men efter så undrade jag lite vad det var jag längtade efter igentligen.
De där med att gå in på bolaget själv var inte så jävla speciellt som alla beskrev det för några år sen.
Det tog också ett tag innan jag ens gick till bolaget.
Har ju klarat mig hur bra som helst alla år innan 20 med alkoholen =)
Nae de var inget speciellt med det =)
Längre fram vid början av Maj var det dags för min första begravning att gå på. Min mormors. Vila i Frid<3
Det var kämpigt men mycket fint.
Sen är det många andra som lämnat oss detta år. Helt förskräckligt. Nu måste det va nog.
Synd att man inte kunde sätta stopp.
Sen i slutet av Maj-början av Juni får jag veta att världens bästa Johanna och Dennis ska ha barn.
Hur underbart är inte det? =)
Och nu är det mindre än 2 veckor kvar tills beräknat datum för den älskade bebisen att komma till världen. <3
Sen efter att jag fick veta att dom ska ha barn så har det bara rullat in kids överallt runt omkring mig. =)
Massa bebisar. =)
Nu ska vi se om jag räknar rätt...
Det kom en i November en i December sen kommer det en i Januari en i Februari en i April sen är det typ 3-4 st som ska ha i Maj sen 1-2 st i Juni. Haha de är så många kids som ska komma så kan inte hållsa reda på alla. :P
Så kommer fråga. Elin när ska du ha barn då?
Hahaha, nae de händer inte på LÄNGE! hur ska jag kunna skaffa en knodd nu när ja inte ens har ett jobb eller en partner? Sen måste jag ju ha tid att träffa alla andra kids som kommer också =)
Nae jag har LITE andra planer före knodd för min del =)
De här med att gå i ordning hur jag ska berätta allt kommer inte funka känner jag. :P
jag rör ihop det lite för er istället =)
Nae men sen kan jag fortsätta lite smått såhär.
Sa upp kontakten med en av mina bröder, vilket har sin anledning till det.
Har skapat nya vänskapsband, glidit isär med andra vänner, kommit närmare en del vänner.
Jag har varit kalas full, jag har slagits med människor, jag har gjort saker som fått en del människor gladare.
Jag har gjort saker mot min vilja, jag har tagit en hel del jobbiga beslut, en hel del impulsköp. :P
Jag har blivit sviken och har gjort människor besvikna.
Ja en del har hänt detta år känns det som. Delar inte med mig av allt det goda ;)
Men nu är detta år snart slut. Ska låta allt det dåliga stanna och se fram emot det nya året.
Det är mycket som händer 2011 också, mycket som ska bli gjort och allt va de är som kommer hända =)
Jag får la se om jag blir nöjd med detta eller om det kommer en del 2 :P
Nu ska jag bju på lite bilder =) Tänkte bjuda på en bild från varje person i min familj, plus lite till =)

Peace Out!        /Elin*


DET HÄR ÄR MIN PAPPA =)


DET HÄR ÄR MIN MAMMA =)


MIN ÄLDSTA BROR


MIN NÄST ÄLDSTA BROR =)


MIN YNGSTA STOREBROR =)


OCH DET HÄR ÄR JAG =) YNGST I HELA FAMILJEN OCH DET HAR MAN FÅTT SITT FÖR KAN MAN SÄGA =)
DEN OSKYLDIGA LILLA FLICKAN SOM VUXIT UPP OCH BLIVIT VÄRLDENS BÄSTA ELIN =)


OCH DET HÄR ÄR DEN FINASTE EVO <3 INGEN KOMMER NÅGONSIN TA DIN PLATS HOS MIG!


DET HÄR ÄR MIN BEBIS! LIKA KNÄPP SOM SIN MAMMA =)


OCH SÅ HAR VI DEN HÄR DAMEN! HON SOM HÅLLER MIG HEL OCH LYCKLIG!
VÅR VÄNSKAP ÄR OBRYTLIG! INGEN KOMMER MELLAN OSS! <3

Tackar för denna gång =) Hoppas ni är nöjda =)



Kommentarer
Postat av: sundarii

Jag ser att det är din äldsta bror som du brutit kontakten med.. (Du skrev ingen =) efter honom)

Året 2010 har varit blandat med massa olika känslor och nu är du i en sån generation som är värsta babyboomen hos. Så var det oxå när jag var gravid med Bibbi, och ändå var jag den enda från min klass som födde barn så "tidigt". Elin, du är bäst och fin. Fortsätt på din väg så kommer du sannolikt nå långt. Ge bara inte upp.

2010-12-28 @ 12:16:47
Postat av: Elin

Hehe japp det stämmer :P Ingen mer talan om den saken :P Hehe aa kom fram till att jag måste skaffa mig en kalender så jag kan skriva i vilken bebis jag ska träffa var dag :P Kommer behövas känner jag :P

Tack fina du =) Dina ord värmer =)

2010-12-28 @ 17:48:18
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh! Bilderna på Ove och Maritha är tagna i Glommen!!! Jag MÅSTE ner dit till sommaren och jag tar dig med mig :)

2010-12-28 @ 22:42:24
URL: http://cervix.blogg.se/
Postat av: Elin

Japp de är dom =)

Ja de ska du!! :D

2010-12-28 @ 23:03:30
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0