Torsdag den 5:e Augusti 2010

Börjar med att säga grattis till Mia och Markus som har förlovat sig. =) Ett stort grattis er. Önskar er all lycka i framtiden och i livet <3 =)

Torsdag och värmen är tillbaka. Det gillar vi =)
Pratade med Mia förut i telefonen och hon va så underbar och pratade med sin mamma och bokade en klipp tid åt mig :D Så den 19:e ska jag klippa och färga håret. HIHI:D Längtar som ett as. Kommer bli super fint håret.
Ska lägga upp en bild på hur jag vill ha det på ett ungefär =)
Jag vet att det kommer bli super duper bra :D Bara hoppas att jag kommer trivas i det också =)
Är ju väldigt känslig när det handlar om mitt hår. Plus att jag är så tunnhårig så klipper man av ETT hårstrå så syns det skit mycket på mig haha :P Eller vad säger du Lina? :P
I morgon ska jag gå upp klockan halv 8. Ska ringa sjukhuset sen ska ja va på Arbetsförmedlingen klockan 9 och träffa min jobbcoatch för en genomgång om vad jag gjort under 4 veckors tid.
Satt och tittade igenom mina papper igår och kom fram till att jag sökt 15 jobb. Duktiga mig =)
Men ja ska söka mer och mer tills ja får ett jävla jobb =)
När jag är klar på Arbetsförmedlingen så ska jag träffa Mia och så ska hon följa med mig till Ingelas för körkort så ska ja göra syntest :P så ska ja prata med dom mer om körlektioner =)

Satt igår och funderade över vad jag ville att mina barn ska heta. Inte för att jag ska några än på flera år men endå =) Tänker inte dela med mig av namnen här utan ska ha dom för mig själv. 
En del som fått barn i min närhet har ju stulit mina namn så nu tänker ja inte säga det mer :P 
Och är det nån som tar just detta namn så skiter ja i det. Mitt barn ska heta det. 
Jag har ett namn för båda könen och där med basta! =)

Besök inte mig, vi har inget att säga varandra och det vet vi båda om! Sköt ditt så sköter jag mitt!!

Det här med photoshopp är ju helt värdelöst att lära sig :P Fattar ju ingenting. 
Hur många gånger ringde jag igår Lina angående Photoshopp? :P Blev ju galen och la ner skiten istället haha :P
När det gäller sånt har jag inget tålamod över huvudtaget :P Men jag ska kolla på den där sidan som jag blev tippsad om av Sundarii =)

Nu kommer det lite bilder =)  


För det första så har jag inte så långt hår. Så håll för med handen vid typ slutet av kedjan =)
Sen där damen på bilden är blond ska jag ha rött =) Typ vintrött sen resten av håret svart. =)
Kan inte det bli snyggt? :D


En gammal men mkt fin bild som jag tagit =)


Lika så den =)


Blond? EEEEH AAAA :P


Tycker faktiskt om den här bilden på mig själv =)
Saknar min piercing i ögonbrynet nåt så grymt.
Har fått höra många gånger att jag har väldigt fina och blå ögon, Kan hålla med om det på denna bild :D


Peace Out!   /Elin *


Kommentarer
Postat av: sundarii

Halleluja, Elin ska äntligen kasta iväg håroskulden och färga det i TVÅ OLIKA FÄRGER! Fantastiskt! Är så stolt över dig, Elin! Haha.



Det där med barnnamn, det är skitkänsligt. Folk snor varandras namn och det blir jäkla liv. Så det bästa man kan göra är att hålla tyst om det. Jag teg om mina tjejers namn tills de föddes :P

2010-08-06 @ 10:11:26
Postat av: sundarii

Men gudars, jag hittade honom! Han som bytte domän som är suverän med ALLT om blogg design! Här är hans länk: http://www.designadinblogg.se/

2010-08-06 @ 10:14:09
Postat av: mia

Åhh Tack gumman !! Det betyder så himla mkt för mig !! <3



Hahaha jag ska visa bilden för mamma så hon vet hur hon ska göra :D !! Hörs sen stumpan !!

2010-08-06 @ 11:49:47
URL: http://emiliakinna.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahaha :P Tack, eller vad man ska säga :P

Har faktiskt haft blont och svart underhår en gång i tiden också:P De va tider det :P

Moppe tiden som så gärna kallar det :P



Jaa man får tydligen tiga om vad man vill med sina barn :P Hehe.



Åååhh.. Va bra. Då ska ja kika in där senare =)

2010-08-06 @ 11:51:44
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Elin

Mia: hihi :D <3

hehe gör du så. De blir kalas. :D

2010-08-06 @ 14:16:37
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Lina

Jaa vilken tur att du har mig.. :D thihi.. :D Å jag har tur som har dig också.. :D



Puss på dig,,

2010-08-08 @ 20:15:36
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0