Torsdag den 26:e Augusti 2010

Mjaa då var det torsdag och nu har det varit trist väder i flera dagar. Det märks att hösten verkligen närmar sig.
Vad har man gjort i sommar då? Ingenting känns det som. Hade velat jobba en del men så blev det ju icke.
Aja de är bara att söka jobb som en idiot för att jag inte ska bli flyttad som dom vill.
Dom vill att jag söker ett jobb i Mora så man är borta under vinter perioden. November-April.
Det är 6 månader. Visst det skulle va jävligt roligt och en upplevelse sen får man nått så grym referens på det också.  Men inte att lämna allt och alla i 6 månader. Det skulle jag inte klara.

Var på polishuset igår och fixade ett nytt legg med Johanna och Svärdis. 
Åker ju på kryssning på söndag och mitt gammla har gått ut så måste ha ett nytt men får det inte före fredag så fick med mig ett personbevis. Nån som vet om det funkar med personbevis?
Tänkte mest när man går på båten omman inte har ett gilltigt legg. Vet inte hur det funkar de där :P
Får ringa till Vikingline och höra med dom =)
Sen på lördag är det släktträff ute hos farmor och farfar. Så bli kul att få träffa alla igen faktiskt =)
Nae nu ska jag fixa mig för att dra till Maxi.

Peace Out!     /Elin*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0